Pomoc ETZ-ce!!! |
orson | 25.04.2010 21:47:02 |
Grupa: Użytkownik Posty: 200 #525286 Od: 2009-11-9 | Witam wszystkich bywających na tym forum. Zwracam się z prośbą o pomoc przy mojej MZ-tce. Problem z jakim walczę to prądy. A mianowicie brak ładowania. By ułatwić rozpocznę od początku. Wszystko zaczęło się kiedy zimą wpadłem na pomysł by zrobić jej małą kosmetykę, którą już planowałem od jakiegoś czasu. Pomalowałem jej błotnik, lampę itp. drobne rzeczy. I właśnie od tego się zaczęło-Lampa!! Po zdjęciu klosza ujrzałem dwie kostki, a w niej wpięte od 12-16 - stu kabli. Aby nie narobić bałaganu poznaczyłem każdy kabel i wyciągnąłem lampę. Po zrobieniu kosmetyki zabrałem się za składanie i tu zaczęły się schody. Jak większość forumowiczów wie, że z zawodem elektronika za bardzo nie mam do czynienia. Ale podłączyłem to w miarę możliwości, czego nie wiedziałem podłączyłem wg. schematu. MZ-tka odpalała bez problemu i nie było problemów dopóki nie wyczerpał się akumlator-co okazała się brakiem ładowania. Był trop!!! Poprosiłem więc swojego ojca który ma wykształcenie w tym kierunku o pomoc. Podłączył wszystko od nowa, a problem nie zniknął. Mało tego!!! Teraz odpala na kopa, ładnie chodzi, no i światła działają bo podładowałem akumlator, ale przy włączeniu jedynki kończą się prądy i motocykl gaśnie. Został sprawdzony panel z diodami od modułu ładowania-sa dobre. Jeszcze jedną rzeczą jaką podejrzewam to "elektryczny regulator napięcia". Ale wolę zapytać kogoś mądrzejszego. Moja, jak i mojego ojca wiedza się skoczyła. Może ktoś z was wie o co jej może chodzić?!?! Nie wiem czy to tak podziałało "ociotowanie" jej pewnego dnia przez konrada, czy po protu jakiś głupi błąd ;/ Lub może ktoś zna kogoś kto mógłby mi pomóc (oczywiście nie mówię o jakiś serwisach ze względów na możliwości finansowe ;] ) Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki i pomoc. _________________ Bo jazda na ETZ-cie jest najlepszą jazdą na świecie... ;D |
StachuHD | 25.04.2010 22:01:17 |
Grupa: Użytkownik Posty: 154 #525296 Od: 2009-11-11 | Orson myślę że jesteś na tyle dużym chłopcem że nie wierzysz aby ktoś mógł ociotować rzucić urok czy jeszcze nie wiem co. Zacznij od sprawdzenia czy wychodzi ładowanie z prądnicy na regulator. Jeżeli tak - to sprawdź czy wychodzi ładowanie z regulatora napięcia. Gdzieś pewnie jest w tym problem. _________________ |
skora | 25.04.2010 22:36:01 |
Grupa: Użytkownik Lokalizacja: Jarocin Posty: 357 #525324 Od: 2009-11-8 | Jeśli twierdzisz że po włączeniu jedynki motocykl gaśnie to może jest to związane z kontrolką luzu-(pokazuje ci że masz luz wrzucony??) Jeśli nie pokazuje to jak wrzucasz może zware robi i gaśnie- a jeśli kontrolka luzu działa to może na odwrót gdy gaśnie się zwara robi! musisz zacząć od czegoś i powoli odrzucać rzeczy które działają i wreszcie trafisz na błąd. Jeśli ci nie ładuje aku to zacznij od tego co Stachy ci pisze. _________________ Kawasaki ZX7R 1997r. Jawa-Cz 250/353 1958r. Simson SR2 1959r |
dywersant | 26.04.2010 07:21:09 |
Grupa: Użytkownik Lokalizacja: Jarocin Posty: 195 #525353 Od: 2009-11-9 | Stachu co do "ciotowania" to ja wierzę Miałem wiele takich sytuacji A tak na poważnie, to i Stachu i Skóra mają rację. Sprawdź tak jak pisali. A najlepiej jednak by było jakbyś się udał do elektryka samochodowego. Wiem że to się wiąże z kosztami ale jest to na tyle prosta sprawa że nie powinien zedrzeć z Ciebie "skóry" _________________ BMW R1100 RT |
hdkonrad | 26.04.2010 18:13:08 |
Grupa: Użytkownik Posty: 144 #525539 Od: 2010-3-13 | _________________ ZŁOTY MEDALISTA KADRY POLSKI W SEKSIE PLENEROWYM |
orson | 26.04.2010 20:11:09 |
Grupa: Użytkownik Posty: 200 #525590 Od: 2009-11-9 | Ehh Stachu nie bierz sobie tego do serca bo jak widać Konran się tym nie przejął, a Ty reagujesz jakbym obraził honor rodziny. Kontuję temat: Zgodnie z poradami odłączyłem kontrolkę luzu. Problem jednak nie zniknął ;/ Elektryczny regulator napięcia dałem do znajomego magika aby sprawdził czy jest on powodem "MZ-tkowego fochu". Lecz przed odłączeniem go sprawdziłem miernikiem przepływ prądu z diód na regulator,i prąd dochodzi. Lecz z regulatora nie wychodzi, tzn. wychodzi ale baaardzo malutki. Tak więc pomyślałem, że jest to "niedoładowywanie". Zobaczymy co on powie po sprawdzeniu. Powielam pytanie: Zna ktoś osobę jaka mogłaby mi pomóc, kto jest godny polecenia?!?! Z góry dziękuję _________________ Bo jazda na ETZ-cie jest najlepszą jazdą na świecie... ;D |
hdkonrad | 26.04.2010 21:38:42 |
Grupa: Użytkownik Posty: 144 #525635 Od: 2010-3-13 | family MC Stanley jest prezesem Wątpliwości rozwiązywane są : wersja nr1 wersja nr2 wersja nr3 ale można też tak i tego będziemy się trzymać wersja nr4 _________________ ZŁOTY MEDALISTA KADRY POLSKI W SEKSIE PLENEROWYM |
orson | 27.04.2010 14:26:04 |
Grupa: Użytkownik Posty: 200 #525760 Od: 2009-11-9 | A tak może coś w temacie?!?! _________________ Bo jazda na ETZ-cie jest najlepszą jazdą na świecie... ;D |
hdkonrad | 27.04.2010 17:01:06 |
Grupa: Użytkownik Posty: 144 #525796 Od: 2010-3-13 Ilość edycji wpisu: 1 | Orson daj swojej etz spokój i zaprowadź ją do elektryka samochodowego tak jak radził Dywersant - wszystkiego nie musisz sam robić A do którego zaprowadzisz to nie ma znaczenia bo to nie nowy Goldas _________________ ZŁOTY MEDALISTA KADRY POLSKI W SEKSIE PLENEROWYM |
orson | 27.04.2010 20:33:39 |
Grupa: Użytkownik Posty: 200 #525902 Od: 2009-11-9 | Info dla wszystkich!!! Etka zrobiona!!! Przyczyną był jakiś opornik w regulatorze. Temat uważam za zamknięty. Proszę admina o usunięcie tego tematu, jednocześnie dziękuję wszystkim za pomoc _________________ Bo jazda na ETZ-cie jest najlepszą jazdą na świecie... ;D |
hdkonrad | 27.04.2010 20:39:30 |
Grupa: Użytkownik Posty: 144 #525911 Od: 2010-3-13 | No to SUPER _________________ ZŁOTY MEDALISTA KADRY POLSKI W SEKSIE PLENEROWYM |
Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!! |