- STRONA GŁÓWNA - KONTAKT - LINKI -

UWAGA !!! Forum zamknięte

Nowy adres: www.agmj.phorum.pl




NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » MOTOCYKLE-FORUM OGÓLNE » CRUISER

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

CRUISER

Easy Rider czy moda starszych panów
  
hdkonrad
07.04.2010 18:33:02
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Posty: 144 #514730
Od: 2010-3-13


Ilość edycji wpisu: 2
Cruiser - typ motocykla, stworzony do turystyki, charakteryzujący się niskim położeniem siedzenia kierowcy, kierownicą wydłużoną ku tyłowi motocykla (co wymusza wyprostowaną pozycję kierującego), brakiem rozbudowanej karoserii (silnik jest dobrze widoczny). Motocykle tego typu posiadają najczęściej silnik w układzie widlastym, dużo elementów chromowanych. Wśród właścicieli motocykli tego typu popularne jest montowanie do nich dodatkowych akcesoriów np. lightbar, sissybar, sakw, szyb, gmoli itp.

Najbardziej znanym producentem motocykli tego typu jest firma Harley-Davidson. Obecnie cruisery wyparły motocykle typu chopper, prym w tej dziedzinie wiodą Honda z modelami VTX 1300 i 1800, Kawasaki z modelami VN, Yamaha z modelami XVS, XV, Suzuki z modelami Intruder i jej bliźniacza wersja amerykańska Boulevard.
ŹRÓDŁO: Wikipedia


Na naszych drogach z roku na rok pojawia się co raz więcej

motocykli różnej mości i typów aniołek

Wielu gości po dwudziesto - trzydziestoletniej przerwie

wsiada na maszyny trzy - cztery razy cięższe niż te z młodości

SUPER wykrzyknik To znaczy że jazda motocyklem to jak jazda na rowerze wykrzyknik

Wybór ciężkiej maszyny i dostojnie pukający w wydechy dźwięk "vałki"

Harleya czy dużej Japoni to standard oczko

A co w takim razie ze SPORT CRUISERamipytajnik

Jaką wypełniają lukę na rynku motocyklowympytajnik

Obrazek

Mamy wiele plagiatów technologicznych na rynku motocyklowym zmieszany

Japonia kopiuje klasyczne Harleye chłodzone powietrzem zdziwiony

Ale jak dla mnie Amerykanie z Harleya robiąc serie V-ROD

zapatrzyli się na Intrudera ,Vmax-a i inne pomysły z kraju

kwitnącej wiśni zdziwionyehwykrzyknik

Można tłumaczyć to tym że Niemcy z Porsche maczają

paluchy w silniku V-rodów ale dizajn jest oczywistyzakręconywykrzyknik

Osobiście jestem zwolennikiem klasyki

V-dwa chłodzone powietrzemjęzorjęzorjęzor

I co najważniejsze jestem po trzydziestce

a nie po pięćdziesiątcezakręcony

Więc Cruiser dla starszych panów i nie tylkojęzorwykrzyknikwykrzyknik


Pozdrawiam wszystkich kierowców jednośladów Konradtaki dziwny
_________________


ZŁOTY MEDALISTA KADRY POLSKI W SEKSIE PLENEROWYM
  
KAMYK
10.04.2010 19:55:57
poziom 2



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: JAROCIN

Posty: 51 #517144
Od: 2010-3-7
ten cruserek ze zdjecia piekny jest. w tej chwili gdybym sie decydowal na crusera to tylko takiego. mnie jeszcze te chromy nie bawia ale nakedy z silnikami na wierzchu to jest to.
na temat cruserow nie moge sie wypowiadac bo nie jezdzilem jeszcze. moze kiedys mi ktos uzyczy na mala przejazdzke.
slyszalem ze ciezko sie nimi nawraca ale tego nie wiem z praktyki
_________________


  
hdkonrad
10.04.2010 20:44:02
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Posty: 144 #517177
Od: 2010-3-13
Kamyk pamiętasz moją propozycję firmy hyosung

Ten sam producent ma w swojej ofercie pięknego sport cruisera

z taką samą wysoko-obrotową "vałką" na licencji Suzuki sv650

Obrazek

Obrazek

Maszynka jest na swoje gabaryty dość lekka i zbiera

dobre opinie jeśli chodzi o trakcje i osiągi a

cenowo nie ma żadnej konkurencji .

Wcześniej pisałem o amerykańskim i japońskim

pomyśle na cruisery ale trzeba wspomnieć o

coraz większej ekspansji Koreańczyków

ps. Kamyk dzięki za zainteresowanie tematem wykrzyknikwesoły
_________________


ZŁOTY MEDALISTA KADRY POLSKI W SEKSIE PLENEROWYM
  
KAMYK
10.04.2010 20:53:03
poziom 2



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: JAROCIN

Posty: 51 #517187
Od: 2010-3-7
dla mnie bomba podobaja mi sie te mieszanki... zeby tak miec kogos kto by dal szczera opinie o hyosung-ach wiadomo co pisza ale tez wiadomo ze papier przyjmie wszystko
_________________


  
hdkonrad
10.04.2010 21:08:51
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Posty: 144 #517204
Od: 2010-3-13
Wygląd super ale czy to cudo nie posypie się
po paru tysiącach kilometrów tego nie wiem .
Koreańczyk jest plastikowy i raczej z tego co
czytałem nie z przednich materiałów ale
reszta ponoć super no i napęd na pas .
Tak jak mówisz tylko kto nam zapewni
że cruiser jest warty kupna
ale ta cena:


TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA



A tak na marginesie Junak Milenium to też Hyosung
_________________


ZŁOTY MEDALISTA KADRY POLSKI W SEKSIE PLENEROWYM
  
WHIBO
10.04.2010 23:32:57
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Witaszyce

Posty: 131 #517316
Od: 2009-11-19
Czytałem kiedyś o Hyosung-ach, podobno nie jest to żadna tragedia, wszystko robione na dobrych japońskich wzorach. Podobno trzeba zaraz wymieniać takie rzeczy jak opony i przewody hamulcowe, reszta daje radę. Cena jest super, problem jest z odsprzedażą - trudno sprzedać. Myślę, że jeszcze 10-lat i wszyscy się przesiądziemy na chińczyki i koreę, żółty człowiek szybko się uczy.
  
hdkonrad
16.04.2010 23:16:59
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Posty: 144 #520891
Od: 2010-3-13


Ilość edycji wpisu: 1

Koreański przekładaniec
Junak Millenium


Historia tego motocykla sięga połowy lat 50-tych. Był to pierwszy powojenny ciężki motocykl, z silnikiem czterosuwowym, o pojemności 350 i 500 ccm. Produkowano go przez 10 lat i osiągnięto zawrotną jak na tamte czasy ilość egzemplarzy - około 90.000 sztuk, po czym zaprzestano produkcji. Później wprawdzie próbowano wskrzesić tę kultową markę, ale dopiero w 2000 roku JUNAK odrodził się za sprawą spółki Junak Motor. Stało się to po wykupieniu od szczecińskiego POLMO praw do nazwy i właściwie tylko nazwa została z dawnej konstrukcji, gdyż obecnie cały motocykl produkowany jest w Korei w firmie HYOSUNG.

"JUNAK MILENIUM" z wyglądu przypomina trochę choppera, a trochę cruisera. Wiele chromowanych dodatków, na szczęście nie montowanych w standardzie, ale możliwych do zakupienia każdego z osobna. Zegary zostały przyozdobione chromowaną nakładką, która utrudnia odczytanie wskazań przyrządów pokładowych jak prędkość czy obroty silnika, poza tym bardzo mocno odbija promienie słoneczne, a jej uroda jest co najmniej dyskusyjna.

Po przekręceniu kluczyka i zaaplikowaniu ssania, możemy śmiało odpalić 250 ccm w układzie V. Gang silnika wskazuje na większą pojemność niż ta, która jest między naszymi nogami - po prostu brzmi pięknie. Gorzej natomiast z osiągami. Na początku silnik wydaje się być elastyczny, ale wraz z liczbą przejechanych kilometrów wrażenie to zanika. Natomiast pojawia się wniosek – aby podróżować w miarę dynamicznie silnik należy kręcić do około 6000-7000 obrotów. 28 KM z pojemności 250 ccm to wynik niezły, ale charakterystyka przebiegu mocy bardzo płaska. Junak, którym podróżowaliśmy wykazał umiarkowany apetyt na paliwo, zadowolił się ok. 5 litrami na 100 km.

Konstrukcja ramy jak i nastawy zawieszenia wykluczają sprawną jazdę w zakrętach i wyprawy na dłuższe trasy. Przednie zawieszenie jest twarde, natomiast tylne bardzo miękkie. Motocykl, można powiedzieć, galopuje niczym koń po koreańskim stepie. Pozycja za kierownicą dość wygodna, natomiast kształt kierownicy nie przypadł nam do gustu: po krótkiej nawet jeździe zaczynają boleć nadgarstki, co jest spowodowane jej złym wygięciem.

Ilość dodatków była bardzo duża: chromowane płetwy na przednich amortyzatorach, nakładki na zegary, owiewka, sakwy boczne i przednia, oparcie pod plecy pasażera. Na zbiorniku dumnie błyszczący napis "JUNAK MILENIUM", natomiast na pięknej obudowie skrzyni biegów już napis "HYOSUNG", dotyczy to również kluczyka do stacyjki. Importer o takie detale mógłby zadbać.



Naszym zdaniem, zarówno wygląd jak i cena na pewno zdobędą uznanie wśród potencjalnych nabywców. Rażą natomiast szczegóły, na które w przyszłości powinno się zwrócić szczególną uwagę - mówiąc "A" trzeba również powiedzieć "B", aby móc nazwać ten sprzęt godnym następcą Junaka.


Grzegorz Rochna
MOTOFORUM PL

Obrazek
_________________


ZŁOTY MEDALISTA KADRY POLSKI W SEKSIE PLENEROWYM
  
Mati
06.05.2010 07:49:39
poziom 3



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Jarocin VW lkp

Posty: 122 #528524
Od: 2009-10-30
Temat zamknięty przez administracje strony... wątek kontynuowany na nowym forum ...



TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA


Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » MOTOCYKLE-FORUM OGÓLNE » CRUISER

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


wyświetlaj tu swoją reklamę za darmo oraz promuj się w katalogu

TestHub.pl - opinie, testy, oceny

- STRONA GŁÓWNA - KONTAKT - LINKI -